Alaçatı-Kuşadası-Efes-Şirince-Pamukkale-Salda Gölü Turu

21.00 İncirli Dilek Pastanesi Önü

21.30 Mecidiyeköy Yapı Kredi Önü

22.00 Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü,

1.Gün: İstanbul-Alaçatı 8 saatlik varış yolu

2. Gün: Alaçatı-Çeşme-Ilıca Plajında Yüzme

Sabah erken saatte Alaçatı’ya varıyoruz. Önce ekstra olan kahvaltımızı alıyor, değirmenler ve Alaçatı’nın güzel sokaklarını rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Buradan Çeşme’ye gidiyoruz, Kalesine çıkıp muhteşem manzarasına doyduktan sonra yüzmek için Türkiye’nin üst üste seçilen en temiz plajı Ilıca Plajına gidiyoruz, gönlümüzce yüzüp rehberimizin dediği saatte otobüslerimizde oluyoruz. Kuşadası’na gideceğiz konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

3. Gün: Kuşadası-Efes-Şirince

Sabah otelimizden kahvaltımızı aldıktan sonra, bir başka güzellikte olan Kuşadası’nı geziyoruz. Ardından Selçuk’ta bulunan en özel antik kentlerden biri olan meşhur Efes’i geziyoruz. Son olarak buradan Şirince’ye geçiyoruz. Şirince de meşhur olan kumda kahvelerimizi içip otel için yola çıkıyoruz. Lüks Otel Pamukkale’de. Akşam yemeğini de burada alacağız. (22.30’a kadar isteyenler hamam ve termal havuz kullanabilir, ayrıca odalarınızda da termal su bulunacak)

4. Gün: Hierapolis Antik Kenti-Pamukkale Travertenleri-Salda Gölü

Otelden alacağımız sabah kahvaltısının ardından Hierapolis Antik Kentine gidiyoruz. 2km’lik alanı gezip, rehberimiz anlattıktan sonra Travertenleri geziyoruz. Baştan sona kadar bu muhteşem manzaranın tadını doya doya çıkarıyoruz. 2 buçuk saatlik bir yol giderek son durağımız olan Türkiye’nin Maldivleri Salda Gölünü de gezip, İstanbul dönüşüne başlıyoruz. Bir başka Maceradayız Tur’da görüşmek üzere sizleri aldığımız yerlere geri bırakıyoruz.